Asked by Anonymous User ,29 years

on 10/9/19

Mero left khutta dherai polchha (pahila pani polthyo tara ahile dherai jasto lagxa)....diuso chair ma basda ra rati sutne time ma dherai polxa.... ani aula ra khuttako aula haru kunai kunai bela dukhxa (left dherai dukhxa).....pinle ghocheko jasto hunxa...ani elbow ra knee pani kaile kai dukhxa pin le ghocheko jasto hunxa kaile kai...... ani ghati pani kaile kai sukkha bhaera dukhxa...yo HIV ko lakshan ho? Mero 3 mahina agadi sex worker sanga relation huda condom burst bhaeko thiyo! Paxi 40 din jatima blood check garda negative bhanyo....Ani 80 din jati paxi blood donation garda blood accept bhayo! Malai dherai chinta bhairakheko xa!!! Please kei suggestion pau na!

Replies to question

Please don't rely on internet and search yourself. If you are really stressed visit the doctor in nearby and take the opinion, do necessary investigations and treatment accordingly. HIV has unspecific symptoms and only due to symptoms we can't say its HIV. It must be proved by lab results. Dont panic much and visit hospital and do the investigations after 3 months interval. Thank you!

Answered on 11/9/19

Anil Kumar Bhatta Sir, yo pain exposure ko 1month+ paxiko ho, aru fever rashes kei xaina...net ma herda dherai dar lagne chij haru dekhauchha

Answered on 10/9/19

I think you don't stress much about it , It won't be problem of HIV its just your psychological changes, For detail information and check up, I suggest you to visit me at Nepal Mediciti hospital saturday morning 8:30 Am to 10Am so that i can guide you clearly

Answered on 10/9/19

Post your Reply

Press Here to type in नेपाली ➤